Enter your keyword

Життя в екопоселенні. Весна прийшла!


Прийшла весна. Плюсова температура і можна відкривати сезон весняно-польових робіт.
Пташки співають радістю, сонечко пригріває і так хочеться навкруги зробити найчарівнішу красу. Але треба добряче попрацювати.
Якщо чесно, то до роботи в полі я ніколи не долучалася. В основному на дачі це робили батьки, а я чесно займалася підвищенням свого літературного рівня, прочитуючи ту чи іншу книжечку )
Минулої осені ми придбали невеликий будиночок в поселенні, яке розташоване в мальовничому селі Чигиринського району. Тут жила приємна бабуся Поля, яка вже не могла сама поратися по господарству і тому переїхала до своєї дочки.

Сьогодні коли я вийшла в свій огород, який не обраблявся років так з п'ять, трохи розгубилася. Декілька хвилин думала з чого почати, а потім почала. Як кажуть очі бояться, а руки роблять.


І так потрошку бур'яни, які були з мій ріст почали падати мені під ноги, та самі складатися у велику кучу.


Потім на допомогу прийшов мій чоловік і робота закипіла.


Через пару годин вже мали вільний від бадилля шматочок землі, який почав перетворюватися на справжнісінький чарівний куточок.

Стрибки два метра над Землею. 

Попрацювали ми дружньо, за що від нашого городу вже отримали нагороду — ціле відро топінамбура. Це дуже корисна рослина, яка здатна поліпшити стан шлунково-кишкового тракту завдяки своїм особливостям. А ще в ній міститься рідкісна речовина, інулін, яка здатна виводити з організму всі шкідливі речовини, особливо з шлунку і кишечника. Так що здоров'я нам гарантовано.
Вечеря зi свого топінамбура. Смачно та корисно )

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Сторiнки

Читачiв (за весь час)

Сети

Пошук

Обратний звязок

Имя

Электронная почта *

Сообщение *

Популярне